Stało się.
Niestety przy finalizacji sklepu: http://acoyajewellery.pl/ napotkałam na
problem z którym sobie nie poradzą tu i teraz. Otwarcie sklepu muszę przełożyć.
Po wnikliwej analizie stwierdzam, że jest to moje niedopatrzenie. Nadal jestem
zbyt chaotyczna i nieprzewidywalna. Bardzo przepraszam.
Jest mi przykro i
smutno, a z drugiej strony jestem zła na siebie samą. No cóż mówi się trudno,
widocznie tak miało być. Jak to mówi
przysłowie: „co się odwlecze, to nie uciecze”. Będę miała jeszcze więcej czasu
na dopracowanie szczegółów. Chciałabym, aby sklep był funkcjonalny i ładny. Na
pewno będę w nim jeszcze długo wiele poprawiała i zmieniała, ale to chyba
normalne. Każdy ma swoje wyobrażenia i do nich dąży. Już teraz wiem, że dla Was
będzie łatwy w obsłudze, z wieloma kanałami płatności i nie powinno być żadnych
problemów.
Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie, do którego sama się
przyczyniłam poniekąd.
Poinformuję Was o otwarciu sklepu dopiero wtedy, gdy będzie prawidłowo
funkcjonował.
Pozdrawiam
Beata
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz