sobota, 4 czerwca 2016

Opóźnienie

Stało się. 
Niestety przy finalizacji sklepu: http://acoyajewellery.pl/ napotkałam na problem z którym sobie nie poradzą tu i teraz. Otwarcie sklepu muszę przełożyć. Po wnikliwej analizie stwierdzam, że jest to moje niedopatrzenie. Nadal jestem zbyt chaotyczna i nieprzewidywalna. Bardzo przepraszam. 
Jest mi przykro i smutno, a z drugiej strony jestem zła na siebie samą. No cóż mówi się trudno, widocznie tak miało być.  Jak to mówi przysłowie: „co się odwlecze, to nie uciecze”. Będę miała jeszcze więcej czasu na dopracowanie szczegółów. Chciałabym, aby sklep był funkcjonalny i ładny. Na pewno będę w nim jeszcze długo wiele poprawiała i zmieniała, ale to chyba normalne. Każdy ma swoje wyobrażenia i do nich dąży. Już teraz wiem, że dla Was będzie łatwy w obsłudze, z wieloma kanałami płatności i nie powinno być żadnych problemów.


Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie, do którego sama się przyczyniłam poniekąd.

Poinformuję Was o otwarciu sklepu dopiero wtedy, gdy będzie prawidłowo funkcjonował. 

Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz