wtorek, 2 czerwca 2015

Przerwa w pracy, a funkcja kwadratowa

Kochani,

Przerwa w pracy.
Muszę przypomnieć sobie funkcję kwadratowa na tyle, by móc ją wytłumaczyć swojemu licealiście.
Pamiętacie te wykresy?


http://www.moskat.pl/szkola/matematyka/b_f_kwadratowa.php


Tymczasem poza kolczykami z wyzwania: „365 kolczyków w 2015 roku” nic nowego niestety nie uda mi się zrobić i napisać. Przepraszam, w sklepie na Etsy:  https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery też nic się nie dzieje. Teraz ważniejsze są inne sprawy, ale postaram się wszystko szybko nadrobić. 

Pozdrawiam gorąco
Uciekam do nauki.
Beata


PS.

Okazało się, że jest to jeden z najbardziej poczytnych postów. Możliwe, że tytuł działa na wyobraźnię.
Chciałam Was poinformować, że funkcja kwadratowa dawno zaliczona.
Mój syn jest humanistą i matematyka jest dla niego trochę abstrakcyjna, ale jest inteligentnym człowiekiem z natury i potrzebuje nie wiele czasu na ogarnięcie tematu. Szczerze mówiąc nie wiele pomogłam. Myślę, że wystarczyła moja obecność.

Na tę chwilę cieszymy się wakacjami. Syn zdał do II klasy Liceum. Funkcja kwadratowa (ciąg dalszy) i wszystko inne jeszcze przed nim.  Każdy z nas to przeszedł i żyje. Jeśli o mnie chodzi to badanie funkcji było moją ulubioną częścią matematyki - kiedyś… 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz