wtorek, 6 marca 2018

Powrót


Dzień dobry wszystkim :)

Przepraszam za tak długą nieobecność. Ogrom pracy mnie przytłoczył, zabrakło czasu. Brakuje mi jednak kontaktu z Wami, stąd mój powrót. Chciałabym czasami móc porozmawiać z moimi klientkami o swoich pracach, o nowych pomysłach.
Mam nadzieję być tu na bieżąco ze swoimi pracami i dzielić się z Wami moimi pomysłami.
Póki co nic się nie zmieniło - lutuję, lutuję i jeszcze raz lutuję. Powstają cały czas kolejne kwiatowe wisiorki. Zainteresowanie nie słabnie i wymusza ode mnie kolejne kwiatowe kompozycje.
Mam jednak ochotę na zmiany, na coś nowego. Dawno nie wykonywałam wisiorków z kamieniami ozdobnymi. Zbliża się wiosna, to dobry moment na coś nowego.
Organizacyjnie nie wiele się zmieniło. 
Cały czas mam jeden sklep na Etsy:  https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery
Myślę, że tak pozostanie. Przez lata próbowałam sprzedawać na wielu portalach, ale ja nie ogarniam tylu miejsc. Jestem sama w całym procesie: od pomysłu do sprzedaży i zapewniam Was – to jest ogrom pracy. Nie mam czasu na kolejne sklepy, nie dam rady.
Jeśli zapragniecie posiadać coś z mojej kolekcji to zapraszam na Etsy. Jestem zadowolona z tego sklepu, z jego funkcjonalności i prostoty w obsłudze zarówno dla mnie jak i dla kupujących.
Nie musicie już rejestrować się, zakupów można dokonywać jako „gość”. Sklep obsługuje wiele form płatności – z tym nie ma najmniejszego problemu. Nie zdarzyło mi się, aby coś w tym sklepie nie zadziałało. Mam wiele klientek z Polski, które skorzystały z tej formy zakupów.
Jest jeszcze atrakcyjna część tego sklepu – nieustające wręcz różne promocje – tam bez przerwy coś się dzieje.
Jeśli ta forma zakupów Was nie interesuje, zapraszam do kontaktu  tutaj, na blogu.
No to co? Zaczynamy J


2 komentarze:

  1. Etsy jest genialne, to moje niedawne odkrycie. Robisz bardzo łądne rzeczy, myślę, że będę tu zaglądać:)
    Życzę zapału do pisania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Kiedyś pisałam systematycznie, ale chyba pracowałam mniej - teraz jest odwrotnie. Mam jednak nadzieję, że uda mi się zapał do pisania utrzymać. Co do Etsy, to ja jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza z intuicyjnej obsługi tego sklepu - dosyć prostej. Samo Etsy to miliony cudownych produktów. Odnoszę wrażenie, że tam jest już wszystko co można byłoby wymyśleć. Czasami mam pomysł na jakieś konkretne wykonanie biżuterii. wchodzę na Etsy, a tam to już jest. Nie ma co się dziwić, to międzynarodowy sklep rękodzielniczy. W nim pomysły z całego świata.
      Pozdrawiam ślicznie :)

      Usuń