poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kolorowe broszki na wiosnę

Witam Wszystkich Gorąco
  Wróciłam z Warszawy wyspana, radosna i pełna energii. Wyspana, a to dlatego, że teraz śpię w pociągu już w obie strony. Na początku zdarzało mi się to tylko rano, co akurat uważam za zupełnie normalne jak się wstaje przed 5 rano. Ostatni raz takie wstawanie miałam w szkole średniej -  dojeżdżałam do szkoły i było to o! o! lat temu. Po południu dłubałam frywolitki (przynajmniej pół trasy). Teraz śpię jak "śpiąca królewna" na całej trasie. Skutkuje to tym, że do domu wracam pełna energii, gotuję, sprzątam i coś tam jeszcze (w domu praca jest nie do przerobienia). Teraz mam już czas na posta.
  Dzisiaj prezentuję broszki wykonane czas już jakiś temu, zrobione z organzy i satyny. Od dzisiaj wszystkie broszki wstawiam powoli na Allegro. Jest to kontynuacja i w pewnym sensie rozszerzenie asortymentu z serii "Wyprzedaż biżuterii z kolekcji 2012". Serdecznie zapraszam, ceny są bardzo dobre, broszki wykonane bardzo starannie (opalane, zszywane, nie klejone).

Oto one:






Pozdrawiam radośnie na wiosnę.
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz