sobota, 13 lipca 2013

Bransoletka z kwarcu różowego

Witam serdecznie
Kolejna nowinka, aczkolwiek już od kilku dni figuruje w moim sklepie na Allegro: http://allegro.pl/sklep/4522584_acoya, ale prezentowana (chyba) jeszcze na blogu nie była.
Pisałam wczesniej, że mam teraz słabość do minerałów, które mają w sobie taką delikatność, czystość i skromność. Chętnie z nimi pracuję i noszę.
Mam to wielkie szczęście, że mogę codziennie prezentować na sobie inną biżuterię - za darmo!!!
Mimo to, co wiele z Was zdziwi, noszę obecnie niewiele biżuterii, a jeśli już to tę szczególnie ulubioną, a ostatnio jest nią właśnie biżuteria z minerałów, które wydają mi się być takie świeże, delikatne.
Minerały z takiej (wg mnie) kategorii to labrador, cytryn, kryształ górski, kwarc różowy, kwarc dymny, ametyst, fluoryt i amazonit (ten ostatnio jakoś sporadycznie przeze mnie publikowany).
A oto i zapowiadana bransoletka:



Bezpośredni link do tej bransoletki: http://allegro.pl/bransoletka-z-kwarcu-rozowego-i3354979631.html

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania.
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz