wtorek, 9 lipca 2013

Nowości w Pracowni

Witam Was Gorąco


Przepraszam, że ostatnio tak zaniedbałam bloga, ale mam wytłumaczenie.
Od prawie 3 miesięcy pracuję w Warszawie. Dojazd zajmuje mi codziennie blisko 6 godzin w obie strony. Na szczęście pracuję krótko, ale to w sumie zajmuje mi od 9 do nawet 13 godzin dziennie. Gdy już dotrę do domu, to jestem tak padnięta, że nie mam ochoty na nic, absolutnie na nic.
O moich początkach w stolicy można by pisać i pisać, ale na to już czasu brak.
Tymczasem chciałam pokazać wykonane przez ten okres czasu prace, najczęściej po trochu wieczorem, ale najwięcej w soboty, pomiędzy sprzątaniem, gotowaniem itp.
Oto one:



























 Po woli prezentowane prace będę wystawiać na Allegro. Przymierzam się również do nawiązania współpracy z DaWanda. Zobaczymy.
Tymczasem wszystkich serdecznie pozdrawiam
Beata







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz