sobota, 24 sierpnia 2013

Zmiany, zmiany, idą zmiany - oby na lepsze

Witam Kochani

Powrót po wakacjach obfituje w nowe pomysły, zmiany, modyfikacje. Oby na lepsze - mam nadzieję.

Wiele moich klientek tych on-line, ale najbardziej lokalnych pyta się, gdzie można zobaczyć, kupić moje prace.
Odkąd nie mam (na razie) sklepu stacjonarnego i internetowego, będę posiłkowała się tym o to blogiem, którego adres  dzisiaj zmieniałam na : http://acoya-sklep.blogspot.com/

Każdy post będzie przysposobiony jednej propozycji np. naszyjnik z korala, opisany, podana cena, oraz jeśli będzie gdzieś wystawiony do sprzedaży to i link do tego miejsca.

Można oczywiście dokonywać zakupów bezpośrednio z bloga, pisząc do mnie e-maila na adres: gos.paprocka@op.pl

Najczęściej swoje prace wystawiam na Allegro, ale rozpoczynam współpracę z Da Wandą i innymi.
O wszystkim będę informować na bieżąco.
teraz gorąco wszystkich pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu.
 Acoya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz