czwartek, 6 marca 2014

Opaska do włosów dla dziewczynki


Postanowiłam poszerzyć swoją ofertę o opaski do włosów dla dziewczynek. Ślicznie wyglądają takie małe damy w kwiecistych sukienkach i takichże samych opaskach. Nie mam córeczki, tylko (a może aż) wspaniałego syna. Nie mam więc na kim tych cudowności przymierzać. Przypomniałam sobie, że gdzieś wysoko w szafie mam swoją lalkę z lat dzieciństwa. Czterdzieści wiosen to ona ma już za sobą. Jest plastikowa, z pomalowanymi oczami i ustami. Niestety wszystkie części były oddzielenie, więc ją trochę posklejałam. Póki co będzie służyła za manekin dziecięcy.
Czy pamiętacie takie lalki? Czy ktoś z Was taką miał? To była moja ulubiona, mój dzidziuś.
Do przytulania raczej to ona się nie nadaje, ale w wózku ją woziłam - to pamiętam.
A oto i ona i na razie jedna opaska do włosów:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz