wtorek, 29 kwietnia 2014

Niebanalny komplet dla wyjątkowej kobiety

Witam Was słonecznie.
Energii mam co nie miara. Ta wiosna dała mi takakiego "kopa", że nie wiem. Cieszę się każdym dniem. Praca znowu sprawia mi ogromną przyjemność. Che mi się tworzyć nowe i coraz nowsze prace. Mam tysiąc pomysłów.
Tymczasem chciałam Wam pokazać komplet bizuterii: dwie bransoletki i kolczyki. Wykonałam je prawie bez namysłu, tak chciałam je zobaczyć na dłoni. Bardzo lubię wszelkie kontrasty, mieszanie barw, materiałów.
Komplet juz dostępny w moim sklepie: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya

 Na poczatku mamy piekny klasyczny komplet: bransoletka i kolczyki. Minerały są cudownie wybarwione. Robią wrażenie.


 Później dodałam drugą bransoletkę, trzy sznury wykonane na szydełku. Tu jest juz prawie wszystko: koral w kilku zabarwieniach, jablonex, cracle, szklane koraliki. wszystko misternie utkane.




Można nosić bransoletki oddzielnie, albo razem.
Ciekawa jestem, czy wam się podoba ten mix?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz