wtorek, 24 czerwca 2014

Biznes plan Acoya Jewellery - do września / Business plan Acoya Jewellery - September

Kochani,

Dzisiejszy dzień uważam za udany, jak na razie. Udaje mi się systematycznie pracować.
Pisałam wczoraj, że gdy zacznę pracować, to jestem skupiona i idzie mi bardzo sprawnie. Wczoraj był taki dzień nijaki.
Postanowiłam, że w najbliższym czasie uporządkuję wszystkie zasoby Pracowni Acoya Jewellery i na tym się skupię. Co to oznacza. Oznacza dokładnie to, że wszystko co jest na stanie pracowni będzie udostepnione w sklepach i innych portalach sprzedażowych.
Wymyśliłam sobie (nie wiem, czy dobrze), że aby mieć płynność finansową to otworzę 10 miejsc w których będzie można kupić moje prace. Gdy je otworzę, wstawię produkty, udopstępnię, to od tej chwili będzie to praca na bieżąco. Będę mogła zacząć wykonywać nowe rzeczy.
Nie ma sensu, aby towar leżał u mnie na półce i nikt go nie widział.

A oto moja lista punktów sprzedaży moich prac (jeszcze nie wszystko gotowe):

1. Etsy: https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery
2. DaWanda: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya
3. Misi: http://www.misi.co.uk/shop_info.php?domain=acoyajewellery
4. MyMisi: http://acoya.mymisi.com/
5. Srebrna Agrafka:
6. eBay:
7. Allegro:
8. Pracownia Mody Agutti - firma lokalna
9. Pracownia Acoya Jewellery - w miejscu Pracowni, po uprzednim kontakcie
10. ? - jeszcze nie wiem

Na razie jest dużo pracy na komputerze, ale to też lubię. Pracuję z nim już 21 lat, w końcu jestem też inzynierem informatykiem (haha).
To by było na tyle z moich informacji, planów, zmykam do pracy.
Miłego dnia :)



Dear,

Today I consider successful, so far. I manage to work systematically.
I wrote yesterday that when I start work, I'm focused and going very smoothly. Yesterday was such a day unremarkable.

I decided that soon sort out all the resources of Studio Jewellery Acoya and that is, I will focus. What does it mean. This means exactly that everything is in stock workshop will be made ​​available in stores and other sales sites.
I thought of you (do not know if good), that in order to have liquidity is open 10 places where you can buy my work. When I open them, inserting products, I share, that from now on it will work to date. I could start to do new things.
There is no sense that the goods lay with me on the shelf and no one saw him.

Here is my list of sales points of my work (not all ready):

5 Silver Safety Pin:
6 eBay:
7 Allegro:
8 Studio Fashion Agutti - the local company
9 Acoya Jewellery Workshop - Studio site, after contact
10? - I do not know yet

At the moment there is a lot of work on the computer, but it is also like that. I'm working with him now 21 years old, in the end I'm also an engineer computer scientist (haha). 
That would be enough of my information, plans, then we off to work. 
Have a nice day :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz