piątek, 29 sierpnia 2014

Naszyjnik z koralem typu siateczka

Dorobiłam naszyjnik do prezentowanej już bransoletki z koralem:



A oto  i on:




Naszyjnik z koralem z serii siateczkowych (tak sobie je nazwałam) jest delikatny, prosty i bardzo lekki. Spodobała mi się ta forma, ten rodzaj biżuterii.
Wczoraj pracując poczułam taką satysfakcję i zadowolenie. Pomyślałam sobie, że znalazłam "swoją" biżuterię. Biżuterię, która mi się podoba, która oddaje moje "wnętrze". To może zbyt górnolotnie napisane, ale chciałam, abyście zrozumieli o co mi chodzi.
Długo szukałam "swojej" biżuterii. Próbowałam różnych technik i cały czas czułam "pociąg" do drutu i blachy. To drugie jeszcze przede mną
Jestem twórczo szczęśliwa. Chce mi się pracować.  Mam pomysł za pomysłem. To jest wspaniałe.





Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz