poniedziałek, 8 września 2014

Bransoletki z kolekcji: "Biżuteria pierwotna" już dostępne w sprzedaży

Kochani,
Na tę chwilę udało mi się wstawić siedem bransoletek z miedzi i różnych minerałów do sklepiku na DaWanda: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya oraz: http://en.dawanda.com/shop/Acoya

Serdecznie zapraszam do oglądania i zakupów, o ile spodobaja się Wam moje prace.
A oto i bransoletki:

Bransoletka z miedzi i korala

Bransoletka z miedzi i korala

Bransoletka z miedzi i korala

Bransoletka z miedzi i korala

Bransoletka z miedzi i fluorytu

Bransoletka z miedzi i kwarcu różowego

Bransoletka z miedzi i malachitu

Zwróćcie uwagę na cztery bransoletki z miedzi i korala. Wykonane są z tych samych materiałów: miedź i koral, a jakie są inne.
Zwracam uwagę, że wszystkie prace z miedzi wykonywane są w pojedynczych egzemplarzach lub bardzo krótkich seriach (tu mam na myśli raczej kolczyki).
Pragnę, abyście nabywały prace oryginalne i niepowtrzalne. Stąd nie istnieje możliwość wykonania takiej samej biżuterii.
Cena biżuterii to: materiał, moja praca, moja wiedza i pojedynczy egzemplarz lub krótka seria (kolczyki).
Bardzo często zdarza się, że zbyt długo zatrzymujemy się z myślami nad decyzją zakupu i niestety biżuteria zostaje sprzedana. Niestety, nic nie mogę pomóc. Mogę wykonać bizuterię podobną, ale nie taką samą.
Pozdrawiam Was ciepło
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz