poniedziałek, 27 października 2014

Bursztynowy skarb

Kochani,

Dzień minął mi na "bieganiu" i załatwianiu różnych służbowych i prywatnych spraw. Nie udało mi się niestety wszystkiego załatwić. Jutro "powtórka".
Nic nie wykonałam w pracowni. W zasadzie nigdzie nic nie wykonałam, a tu mam na myśli również pracę na komputerze.  Taki dzień i to poniedziałek. A przysłowie mówi: "Jaki poniedziałek, taki cały tydzień" - oby nie.
Ale pogoda była cudowna: ciepła, jesienna, bezwietrzna.


Dla Was jednak coś znalazłam.

Zapraszam Was do obejrzenia krótkiego filmu: Bursztynowy skarb w Sopocie, pod adresem: http://wiadomosci.wp.tv/i,Bursztynowy-skarb-w-Sopocie,mid,1586072,index.html?ticaid=613b2e#m1586072

To co zobaczyłam, usłyszałam nie potrafię jednym zdaniem skomentować.
Po prostu: Unikat!

Zapraszam do oglądania :)
Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz