sobota, 29 listopada 2014

Słońce i rozmowa biznesowa

Kochani moi

Jest słońce, przez chmury przedziera się słońce.
Jest cudownie!
Może to dobry znak.
Dzisiaj mam ważną dla mnie i dla przyszłości pracowni rozmowę biznesową. Chciałabym nawiązać stałą współpracę. Zobaczymy. 
Czasami myślę, że to wszystko jest już gdzieś tam zapisane, że nam się tylko wydaje, że decydujemy, a tak naprawdę to decyzje zostały podjęte.
Ciekawa jestem dzisiejszego spotkania, rozmowy. Wiążę z nią wiele nadziei, ale z drugiej strony nauczona  doświadczeniem jestem bardzo ostrożna.
Bądźmy dobrej myśli. 




Pozdrawiam
Beata


PS.
Jestem po rozmowie. Powiem krótko: jestem bardzo zadowolona. Bardzo, bardzo, bardzo!
Wkraczam w nową erę, nowe życie zawodowe. Otworzyły się drzwi o których istnieniu nawet nie wiedziałam. Marzenia potrafią się spełniać, ale tylko wtedy gdy uparcie i wbrew wszystkim i wszystkiemu nadal się w nie wierzy. To jest nagroda za pracę, za uparte dążenie do celu pomimo powątpiewania wszystkich dookoła, niemiłych komentarzy. To jest dla mnie sukces!
Radość nieopisana :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz