sobota, 21 lutego 2015

Niebieskie miedziane kolczyki - 52 kolczyki w 2015 roku

52 kolczyki w ramach wyzwania: 

365 kolczyków w 2015 roku


Dzisiaj kolczyki z niebieskim magnezytem i miedzią.


 Niebieski, to jest chyba jedyny kolor, który spotkacie u mnie wręcz okazjonalnie.


Niebieskie to ja lubię niebo, wodę, kwiatki i chyba nic poza tym. To jest zresztą wytłumaczalne, jestem szatynką (przerabianą na różne odcienie rudości, które uwielbiam) z ciemnymi oczami i niebieski nie pasuje do mojej karnacji. To co jednak nie pasuje mi, to nie oznacza, że nie pasuje pozostałej części ludzkości, wiec zdarzają się takie propozycje.


Zdecydowanie lubię żywe, gorące kolory. Czerwony, pomarańczowy, od niedawna żółty i różowy, jeszcze fuksja!.  Zieleń w dodatkach. Brąz też, ale tylko niektóre odcienie.
To byłoby na tyle w kwestii moich upodobań kolorystycznych. 

Powiedzcie mi jakie Wy lubicie kolory?


Tymczasem już uciekam.  Idę posprzątać pracownię, by móc do niej wejść w poniedziałek rano i nie nabawić się kontuzji (haha).
Może jutro uda mi się napisać obiecane posty o Dolce & Gabbana i Frida Kahlo.
Właśnie, a propos Frida – mam książkę na wieczór.
Pozdrawiam Was gorąco.

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz