poniedziałek, 2 marca 2015

60 kolczyki w ramach wyzwania: 365 kolczyków w 2015 roku

Dzień dobry
Przyszło mi w tej chwili do głowy: nowy tydzień, nowe kłopoty - oby nie.
Szczęśliwego tygodnia, miłego poniedziałku Kochani :)

Na FB wstawiłam, a tutaj zapomniałam.

60 kolczyki w ramach wyzwania: 

365 kolczyków w 2015 roku

Granat z kwarcem.





Postawiłam sobie pewien plan do zrealizowania. Określiłam dzienna normę i jak mi wyszło z wyliczeń, aby ja osiągnąć muszę jeszcze bardziej zmobilizować się do pracy, efektywnej pracy.
Teraz szyję. Oszalałam na punkcie szmatek, gałganków, ścinków, tasiemek, koronek. W całym pokoju materiały, ale na szczęście poukładane kolorystycznie. Pamiętacie, zrobiłam z tym, w sobotę porządek. Zobaczymy jak na długo. Mam już pospinane dwie bransoletki mankiety, biorę się do pracy, bo to mało, cały czas mało.

Pozdrawiam Was gorąco

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz