niedziela, 29 marca 2015

Nowe parapetowe studio fotograficzne

Zrobiłam nowe parapetowe studio fotograficzne.

Generalnie ze zdjęć jestem zadowolona. Nareszcie, po tylu latach (ok. 10) wykonuję zdjęcia, które mnie zadawalają. No właśnie zadawalają. Cały czas mi jeszcze czegoś w nich brakuje. Cały czas szukam.
Nie lubię zdjęć tylko produktowych (sprzedażowych), na jednolitym tle. Chciałabym, aby w tych zdjęciach udało się wydobyć całe piękno biżuterii. Chciałabym, aby zdjęcia miały to „coś”.

Wybrałam się więc na strych, przyniosłam stare okno, kratkę wentylacyjną, lampę naftową, stary metalowy dziurawy garnek i jeszcze kilka drobiazgów. Na oknie wszystko poukładałam tak, aby móc stworzyć jak najwięcej aranżacji zdjęć.
Na tę chwilę jestem zadowolona.
Kto z Was ma czas, ochotę i cierpliwość do oglądania zdjęć poniżej to zapraszam:

  







































































Ciekawa jestem jak Wam się podoba pomysł i zdjęcia kolczyków w nowych ujęciach.
Piszcie, piszcie do mnie.

Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz