środa, 29 kwietnia 2015

Kolaż. Morze, wakacje, przyjemność

Nudzę się?
Nie, nie nudzę. Nie znam tego stanu.
W każdej wolnej chwili coś tam próbuję, czytam, uczę się. Trochę to może za późno, ale mówi się, że "nauki nigdy dosyć".
Nie jestem jednak taka idealna. Gdy robię sobie wolne, to robię jedną z dwóch rzeczy, które sprawiają mi przyjemność i relaksują: projektuję nowe kolaże lub "ubieram się" wizualnie na Pinterest.

Dzisiaj takie "wolne" zrobiłam sobie przy drugiej kawie i zobaczcie co z tego wyszło:
Kolaże, ale nieco inne niż zwykle. Kolaże z wakacjami, morzem i przyjemnością jednym słowem w tle.



 

Na pierwszym i drugim zdjęciu wykorzystałam fragmentu obrazu, który wykonałam techniką Decoupage. W trzecim zdjęcie z albumu: Italia 2008. Oj, westchnę tylko. Było wspaniale!

Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz