piątek, 3 kwietnia 2015

Kwarc różowy i labradoryt - 94 kolczyki w 2015 roku

Kochani,

Zbliżają się Święta Wielkanocne. Nie jest to czas i pora na publikację kolczyków. Postanowiłam udostępnić kolejne kolczyki już teraz. Do codziennych zdjęć wrócę 7 kwietnia.





94 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”

Dzisiaj kwarc różowy i labradoryt. Delikatny subtelny róż z równie eleganckim labradorytem.


Jak ja lubię te połączenie kolorystyczne. Szalenie elegancki dobór kolorów i tu nie mówię tylko o kolczykach.

Jeśli interesuje Was dobór kolorystyczny do koloru szarego to zapraszam na Pinterest. Tam przygotowałam tablicę (moja ulubioną): Szary/Gray: https://www.pinterest.com/acoyaa/szary-gray/
Każdy znajdzie coś dla siebie. Tak sadzę.
Tymczasem zapraszam do oglądania najnowszej propozycji:









Z tymi kolorami i stylami to ja mam tak pomieszane w sobie, że to jest wręcz nieprawdopodobne, aby było możliwe. Lubię eleganckie propozycje, dobrej jakości tkaniny, perfekcję w każdym elemencie. Z drugiej strony kocham kolory, jaskrawe pomarańcze, czerwienie, róże, turkusy itd. To wszystko w stylu Boho, hippie, gypsy.
Może zrobimy tak: na jesień i zimę styl elegancki, sama wtedy jestem spokojniejsza i wyciszona. Na wiosnę i lato kolorowe szaleństwo. Dało się to jakoś pogodzić.
Jestem zodiakalną wagą i to może dlatego takie rozdwojenie. 

A Wy jaki styl lubicie najbardziej?
Piszcie ciekawa jestem.

Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz