środa, 27 maja 2015

Miedź i kwarc różowy - 147 kolczyki w 2015 roku

147 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź i kwarc różowy


Nie mam palnika, ale jeszcze mam chęci i kuchenkę gazową w kuchni. Trwa to dłużej i mniej poręcznie, ale się da.
Dzisiaj zrobiłam chyba moje najmniejsze kolczyki. Z biglami mają 3 cm.
Takie malutkie, delikatne kolczyki z miedzi i kwarcu różowego.

Przy okazji zrobiłam fotograficzną relację z prawie wszystkich etapów pracy:









Opisy zrobię później, ponieważ chwilowo nie mam czasu.
Smutno mi. I nie chodzi mi tu bynajmniej tylko o palnik, ale to on właśnie stal się taką kropką nad „i”. Jak się wali, to od razu wszystko.
Dzisiaj bez względu na pogodę muszę wyjść na wyczynowy spacer. Rozładować emocje, które piętrzą się z dnia na dzień.
Tymczasem pozdrawiam J
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz