środa, 6 maja 2015

Tnę, szydełkuję i uczę się

Cisza dzisiaj na blogu. Wygląda jakbym była na urlopie. Nie, nie jestem.

Trochę posegregowałam miedź, pocięłam materiał i zaczęłam inne bransoletki.


Bransoletki z długich pasków, robione na szydełku. Do tego będzie miedziane zakończenie, trochę koralików do ozdoby i letnia bransoletka zrobiona.



Nie to mnie jednak dzisiaj zajęło.
Rozpracowuję taki oto sprzęt:


Uczę się obsługi.

Co to?, do czego służy? i jak się z nim pracuje opiszę później.
Tymczasem
Pozdrawiam
Beata


PS. Leje od rana. 

2 komentarze:

  1. Naprawdę ciekawy wpis, podoba mi się estetyka twoich postów. Mam małe pytanie czy problemem było by otrzymanie twojej opinii o naszej stronie www.blondynkitezgraja.pl ? Być może zainteresuje Cię też wpis, który dzisiaj wstawił Marek dotyczący naszego nowego projektu rysunkowego http://blondynkitezgraja.pl/bayonetta-level-88/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma żadnego problemu. Będzie mi bardzo miło. Z ciekawością obejrzę stronę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń