środa, 27 maja 2015

Linia ramion, dekolty, golfy - trzeci dzień urlopu

Trzeci dzień urlopu i ?

Dzisiaj linia ramion na stronie:
  http://www.maxmodels.pl/zostan-swoja-wlasna-stylistka-czesc-ii-linia-ramion-agnieszka-rokosa,a,248.html


No cóż, nie da się ukryć, że moja linia jest okrągła. Nie wiem czy uprawiając ćwiczenia w takim zakresie jak to robię i maszerując codziennie uda mi się w tym względzie cos zmienić. Raczej nie. Pozostaje dostosować się.

Po ramionach czas na rodzaje dekoltów: http://www.maxmodels.pl/zostan-swoja-wlasna-stylistka-czesc-iii-rodzaje-dekoltow-agnieszka-rokosa,a,249.html


Dekolt na zdjęciu, swojego czasu był moim ulubionym. Miałam kilka kreacji tak właśnie uszytych.
Wspaniałe są te artykuły pisane przez panią Agnieszkę Rokosę. 
Szczerze zachęcam do poczytania.

No dobrze. Wiem już jaki mam kształt twarzy (dzisiaj), jakie ramiona, jaki dekolt będzie najlepszy, a jakiego unikać.
Teraz fasony dekoltów. Jak żyję, to nie wiedziałam, że to się tak nazywa. Podoba mi się hiszpański, ale nie dla mnie, niestety.

No dobrze, to na koniec dzisiejszych porad: jaki rodzaj golfów nosić, jeśli w ogóle można. 

Osobiście nie posiadam. Nigdy nie lubiłam golfów, ale teraz niektóre podobają mi się na tykle, że mam ochotę choćby na jeden.

Uciekam. Zostawiam Was z tymi poradami J
Pozdrawiam
Beata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz