poniedziałek, 22 czerwca 2015

173 kolczyki w 2015 roku

173 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź 




Dzisiaj kolczyki z miedzi, korala i … trudno powiedzieć, kamień pod nazwą handlową: howlit. 
Kolczyki w podobnej  postaci już widzieliście, teraz trochę inna, bardziej żywa i energetyzująca postać.

Muszę Wam jednak coś napisać, bo mnie rozerwie. Jak ja siebie nie cierpię czasami, to aż trudno opisać. A za co, spytacie? Za złą organizację, za bałaganiarstwo, za chaotyczność, za „roztrzepany” charakter. Tak bardzo chciałabym być bardziej „ułożona”, spokojniejsza, zrównoważona. Chciałabym umieć wszystko sobie jakoś poukładać, rozplanować i zrobić to. U mnie jest inaczej, przez co napotykam na swej drodze problemy, które sama sobie stwarzam. Ja je produkuję hurtowo. Nie wiem co za charakter. Normalni ludzie mają wytyczony cel i prosto, spokojnie do niego idą. Ja też mam wytyczony cel, tylko, że moja droga jest tak poskręcana, że supły robią się co chwila. Namęczę się przy tym, spalę z nerwów, a efekt jaki jest – każdy widzi. To byłoby na tyle.
Teraz uciekam do dalszych porządków w pracowni.

Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz