poniedziałek, 29 czerwca 2015

180 kolczyki w 2015 roku

180 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”




Tak jak planowałam, tak też się stało. Niedziela była nad wyraz leniwa. Wypoczynek, wypoczynek i jeszcze raz wypoczynek. Było cudownie.
Zaczynamy nowy tydzień, a z nim mam nowe przemyślenia i pomysły.
Wracam do minimalizmu i biżuterii pierwotnej. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na ile dobrze uda mi się zrealizować pomysły, które mam w głowie. Dzisiaj nie mogłam spać. Wstawałam cztery razy i cały czas widziałam tylko kolczyki i naszyjniki. Próbowałam myśleć o czymś innym by móc mocno zasnąć, ale nie udawało się. Możliwe, że to przez te artykuły z cyklu: historia biżuterii. Nie radzę sobie z napisaniem czegokolwiek w tym temacie. Mam za dużo materiału. Jestem myślami przy biżuterii sumeryjskiej i chyba to będzie kolejny post, ale jeszcze nie wiem. Potrzebuje tej wiedzy, a nie potrafię jej usystematyzować. To chyba projekt ponad moje siły i możliwości. Projekt na lata jak widzę. Próbuję jednak dalej.
Tymczasem biorę się za pracę. Natychmiast.
Miłego dnia Wam życzę

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz