środa, 1 lipca 2015

182 kolczyki w 2015 roku

182 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź, lawa wulkaniczna, masa perłowa





 Dzisiaj takie nietypowe trochę kolczyki z miedzi, lawy wulkanicznej i masy perłowej. 
Ta masa to perłowe duże guziki. Szkoda mi ich było. Chciałam je wykorzystać, są takie ładne.I tak oto powstały kolczyki z guzikami.

Lubię wykorzystywać niemalże wszystko co można. To wielka zmiana w mojej mentalności.
Kiedyś uważałam, że biżuteria powinna być wykonana tylko z „porządnych” materiałów. Tu mam na myśli: kamienie. Teraz wiem, że biżuteria musi być ciekawa, inna.
Zamierzam wykorzystać do wyrobu biżuterii wszystko co mam w pracowni. Nic nie ma prawa się zmarnować. Trzeba tylko pomyśleć jak to wykorzystać, aby projekt był ładny.

Uciekam moi Kochani do pracy.
W pracowni porządek, stół pusty, można pracować. Dzisiaj wisiorki. 
„Chodzą” za mną już kilka dni i dzisiaj biorę się za nie.

Tutaj też jest we mnie przemiana. Kiedyś lubiłam korale, duże kamienie, okazałe kompozycje, a teraz coś niewielkiego. Polubiłam wisiorki, minimalizm. Coś co jest na szyi, ale nie przeszkadza. Dyskretnie urozmaica i uzupełnia całą kompozycję. 
Widać człowiek się zmienia całe życie.

Według stylistyki Pani Agnieszki Rokosy (zapraszam do poczytania postów w zakładce: moda), to właśnie wisiorki powinnam nosić, a nie krótkie korale. Możliwe, że moja przemiana to dojrzałość pewnego rodzaju. Teraz bardziej przyglądam się sobie, swojej stylizacji i dodatkom. Nie mniej nadal uważam swoją zasadę za świętą: „Im mniej tym lepiej”.

Pozdrawiam
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz