piątek, 24 lipca 2015

205 kolczyki w 2015 roku i remont

205 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”



Powiem tak: dzisiejsze kolczyki to spontaniczny, szybki projekt i wykonanie.
Dlaczego znowu taki pośpiech?
Pamiętacie jak pisałam kilka dni wcześniej, że życie samo nam się układa, jak chce. Niemniej jego koleje losu mogą być konsekwencją różnych myśli, czynów, słów i sytuacji.
Już kilka miesięcy marudziłam mężowi, że trzeba zrobić remont kuchni. Kilka dni temu mąż oznajmił, że „bierze się” za kuchnię. Mój mąż jak już powie, to to robi.
Minęło 3 dni i kuchnia jest już pomalowana na biały, a w zasadzie na biały z domieszką błękitu. U nas jak już robi się remont, to remont na całego. Wiąże się to z całkowitą zmianą image danego pomieszczenia. W ten oto sposób mam od dwóch dni zajęcie: przemalowuję regał kuchenny. Wszystko Wam dokładnie opiszę w oddzielnym poście – taki mały tutorial zrobię, bo to ciekawe. Pierwszy raz usuwam starą farbę z mebli za pomocą specjalnego preparatu. Na razie tylko zwiastun.

Meble przed remontem ( na zdjęciu już z nałożonym preparatem do usuwania farby):


i po (już potraktowane lakierobejcą):


Krótko mówiąc bardzo dużo pracy, cierpliwości i czasu wymaga taka zmiana, ale już mi się podoba efekt mimo, że do skończenia całego regalu jeszcze długa droga. Dlatego też w najbliższych dniach kolczyki będą raczej mało skomplikowane, proste i szybko robiące się.


Pozdrawiam
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz