czwartek, 30 lipca 2015

211 kolczyki w 2015 roku

211 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Koral





Dzisiaj miedziane kolczyki z koralem filipińskim i małymi kamyczkami różnego rodzaju. 

Nowością jest to, że kolczyki są lutowane. Bardzo mi się to spodobało.

Pamiętacie?  Raz jeden podeszłam do próby wykonania kolczyków szklanych z lutowaną ramką (tak powiem kolokwialnie). Niestety próba nieudana, ale poznałam przyczyny tego zjawiska. Wrócę do tego jeszcze w przyszłości, z całą pewnością.

Dzisiaj troszkę inaczej, lutowanie jest w pewnym sensie formą dekoracyjną, a nie funkcjonalną. Kolczyki zostały najpierw oplecione drutem miedzianym i bez lutu trzymałyby się dobrze. Chciałam je trochę „przyozdobić” i nadać im inny, bardziej surowy wygląd. Czy mi się udało? Nie wiem, ale wiem, że efekt mnie satysfakcjonuje.

Pozdrawiam ciepło
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz