wtorek, 21 lipca 2015

Koral i miedź - 202 kolczyki w 2015 roku

202 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”

Koral i miedź




Dzisiaj koral i miedź.

Taka mnie refleksja wieczorem naszła, że człowiekowi życie samo ustala koleje losu. Co sobie zaplanuję to nigdy w terminie nie wychodzi. Najczęściej różne sprawy i sytuacje staną na drodze.
Pisałam Wam, że rozpoczęłam nowy projekt. Jestem psychicznie tylko na nim skupiona. Ustaliłam plan, ustaliłam czynności do wykonania. Wszystko zaplanowałam i jedyne czego potrzebowałam i nadal potrzebuję to spokoju do pracy. Niestety nie ma go.
Codziennie zdarza się coś co opóźnia realizację moich planów, co mnie już zaczyna irytować i denerwuje się. Czas ucieka, a uciekający czas to także uciekające inne walory, na co sobie za bardzo pozwolić nie mogę. Dzisiaj jest już 21 lipca. Nawet nie wiem kiedy i gdzie podziały się te dni i miesiące. Do końca miesiąca zostało nie wiele dni, a pracy do wykonania nie ubywa. Muszę się skupić, przysiąść z kalendarzem i lepiej rozplanować każdy dzień. Nadal szwankuje u mnie organizacja pracy. Możliwe jest, że to również tzw. „zmęczenie materiału”, ale jeszcze nie mogę sobie pozwolić na urlop, jeszcze nie teraz. Marzę o tym, by na koniec roku móc sobie powiedzieć: „udało się”, zrobiłam to, „zwyciężyłam”.
No dobrze, koniec tych refleksji. Biorę się organizację tych dni, które mi jeszcze zostały do końca miesiąca.
Pozdrawiam Was mocno

Beata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz