środa, 8 lipca 2015

Nowe zdjęcia. Nowe kolaże. Nowa ja

Nowe zdjęcia. Nowe kolaże.

Nudno się zrobiło. Czas na zmiany. Czas na coś innego.

Dzisiaj bawiłam się w fotografa, stylistkę, projektanta itp.
Kolor dodatków z przewagą czerwonego.  

Zamierzam nowe propozycje stylistyczne wdrożyć w życie. Zmieniam swój image. Jeszcze inaczej: chcę wykonywać biżuterię i dodatki, dopasowując do stroju, nosząc je.

Gdy wykonuję biżuterię zawsze staram sobie wyobrazić osobę dla której to robię, tak mi łatwiej. Teraz pójdę krok dalej i spróbuję ubrać siebie i manekiny w coś + moje dodatki. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na jak długo starczy mi czasu, ochoty i ubrań!

Po dzisiejszym dniu jestem zadowolona, w doskonałym nastroju. Może nie we wszystkim wyglądam dobrze, ale fajnie się czułam w nowych propozycjach.
Dochodzę po raz kolejny do wniosku, że nasze upodobania, styl ewaluują w ciągu naszego życia wielokrotnie. Jak bardzo moje ubrania teraz różnią się od tych sprzed 10, czy 20 lat. Moda to raz, ale jednak sposób patrzenia na nią jest też inny. Czy to jest sprawa wieku? Nie wiem, możliwe. Co by to jednak nie było to podoba mi się taka zmiana.

Zobaczcie trzy kolaże ze zdjęciami na początek. Ciąg dalszy z pewnością nastąpi.




Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz