środa, 7 października 2015

280 kolczyki w 2015 roku i Stonehenge

280 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”

Koral, agat i miedź


Siadłam do stołu, trzęsąc się z zimna, pomimo tego, że w domu ciepło. 
Sezon grzewczy rozpoczęty.
Siadłam i zadałam sobie pytanie: jakie kolczyki mam zrobić?

Wzięłam to co było pod ręką: koral i agat i przypomniałam sobie Stonehenge. Nie wiem dlaczego, ale ta moja dzisiejsza konstrukcja skojarzyła mi się właśnie z tym miejscem. Może ten koral ułożony poziomo? Nie wiem. 

Ciekawa jestem tego swojego mózgu. Ileż tam różnych myśli, informacji i wspomnień krąży próbując znaleźć sobie swoje stałe miejsce – taka refleksja.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stonehenge

Spokojnej nocy :)
Pozdrawiam
Beata

PS. 
Stonehenge – jedna z najsłynniejszych europejskich budowli megalitycznych, pochodząca z epoki neolitu albo brązu. Kromlech ten położony jest w odległości 13 km od miasta Salisbury w hrabstwieWiltshire w południowej Anglii. Najprawdopodobniej związany był z kultem Księżyca i Słońca. Księżyc mógł symbolizować tutaj kobietę (biorąc pod uwagę jej menstruację), Słońce – mężczyznę. Składa się z wałów ziemnych otaczających duży zespół stojących kamieni. Obiekt od 1986 roku jest wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO wraz z Avebury oraz innymi okolicznymi stanowiskami neolitycznymi. (Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stonehenge)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz