wtorek, 13 października 2015

286 kolczyki w 2015 roku - miedź i kwarc różowy

286 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź i kwarc różowy






Przepraszam za zdjęcia. Dopiero zrobiłam, przy lampie i jakoś nie potrafiłam ustawić ostrości. Jutro zrobię jeszcze na mojej pięknej modelce.
Szyłam broszki, które Wam pokazywałam, aż do znudzenie. Nie skończyłam, bo zabrakło mi cierpliwości. Wzięłam się za miedź. Najpierw zrobiłam bransoletkę bez kamieni, później z kwarcem różowym (powinna być oksydowana moim zdaniem, ale o tym pomyśle dopiero), po niej kolczyki. Po tych kolczykach kolejne z granatami. Jeden zrobiony, biorę się za drugi. Tak mnie wzięło na te szydełko, że koniec. Sami zobaczcie czy ja mogę robić jedną rzecz – nie mogę.
Jutro, niestety przerwa w pracy, ponieważ mam kilka spraw do załatwienia. Wieczorkiem jednak coś tam na pewno podłubię.

Teraz już kończę i uciekam do kolczyków, póki oczy jeszcze chcą patrzeć.

Pozdrawiam
Beata

PS.
Wstawiłam nowe zdjęcia, ale nadal nie udało mi się uchwycić tego czego chciałam. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz