wtorek, 27 października 2015

300 kolczyki w 2015 roku - miedź, akwamaryn, granat i amazonit

300 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź, akwamaryn, granat i amazonit









Dzisiaj proponuję Wam kolczyki zupełnie inne niż ostatnio wykonywane. Kolczyki z miedzi, zrobione techniką wire wrapping. Głównym kamieniem ozdobnym jest granat, następnie akwamaryn i malutkie kuleczki z amazonitu.
Wiele godzin spędziłam na wykonywaniu tych kolczyków, stąd moja dzisiejsza nieobecność i cisza na blogu. Spokojnie, nadrobię, wszystko nadrobię.
Teraz już zostawiam Was z tymi kolczykami. To już kolczyki numer 300 w tym roku. Zobaczcie jak czas nam szybko upłynął. Do końca roku pozostało już niewiele czasu. Będzie mi brakowało tego wyzwania. Teraz już wiem, że swój cel osiągnęłam: przełamałam się. Wykonywanie kolczyków było dla mnie problemem. Zupełnie nie wiem dlaczego, ale nie lubiłam ich robić i wykonywałam zdecydowanie mniej niż innej biżuterii.  Teraz mam dużo pomysłów do ich realizacji i chęci do pracy nad nimi.
Kolejna rzecz to systematyczność i samodyscyplina. Udało mi się te dwie rzeczy (przynajmniej w przypadku tego wyzwania) osiągnąć. To dla mnie wiele. Codziennie musiałam wejść do pracowni i zrobić kolczyki. Nie zawsze były to ciekawe projekty, bo zdarzały się dni, że miałam autentyczny kryzys i tzw. „wyczerpanie materiału”, ale i z tym udało mi się zwyciężyć. Jest jeszcze wiele cech, które chciałabym w sobie poprawić, zmienić, ale nie ze wszystkimi chce mi się tak walczyć.
Teraz już uciekam na wypoczynek.

Spokojnej nocy Kochani :)
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz