piątek, 20 listopada 2015

324 kolczyki w 2015 roku

324 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Perła i granat



Nowy pomysł „chodzi” mi po głowie. Biało – czarny szal wykonany tylko techniką slashing. Dziewięć części materiału, po 4 cięte z każdej strony. Z jednej strony biały, z drugiej czarny. Do tego doszyte długie, wąskie wstążki, żeby był bardziej przestrzenny. No nie wiem – to ostatnie to zobaczymy. Dzisiaj przygotowywałam tkaniny. Powinnam od poniedziałku rozpocząć pracę, do tego mankiety i może coś na szyję. Miła byłaby również torebka. Kiedyś pokazywałam Wam torebkę biało czarną, którą chciałam zrobić właśnie tą metoda. Nie wiem, to tylko takie przemyślenia. Na szal mam ochotę, więc go raczej zrobię.

Uciekam do łóżka, jutro trzeba wstać i „łapać” słońce.
Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz