wtorek, 29 grudnia 2015

Prezentacja miedzianych wisiorków na łonie natury

Dzisiaj było cudowne słońce, rześkie i trochę mroźne powietrze. Idealne warunki do sesji zdjęciowej na powietrzu. Nie można było zaprzepaścić takich warunków.
Zrobiłam więc dosyć dużą sesję, jeszcze więcej zdjęć. Część z nich wybrałam i utworzyłam dla Was prezentację. Wydaje mi się, że o wiele przyjemniej ogląda się zdjęcia, gdy ktoś za nas „klika” na obrazki.
Moim zdaniem zdjęcia są ok. Zupełnie inne niż z mojego parapetowego studia fotograficznego. Mają w sobie to „coś”, co powoduje, że chce się na nie patrzeć, tak myślę.

Zobaczcie sami i powiedzcie co o nich sądzicie. 





Pozdrawiam
Beata

PS.
Jeszcze jedno. Zrobiłam kolaż z wybranych zdjęć:


Więcej zdjęć i co najważniejsze większe, znajdziecie na Flickr:  https://www.flickr.com/photos/125134542@N04/albums/72157660608617514

Jeszcze chwila i wisiorki pojawią się w sklepie, o czym Was poinformuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz