środa, 27 stycznia 2016

"Is This Love", wisiorki i konkurs dla Was

"Is This Love" - tak zatytułowałam tę mini kolekcję miedzianych, minimalistycznych serduszek z różnymi koralikami.


Dlaczego taki tytuł?


Jak pozwolicie na odrobinę prywatności, to Wam powiem.
Mój syn, nastolatek, jak każdy młody człowiek w tym wieku słucha muzyki, różnej muzyki. Jest to muzyka z zakresu wielu gatunków, rodzajów. Dzięki niemu przypomniałam sobie wiele utworów, a wiele poznaję na bieżąco. Podobają mi się jego wybory.

Jeden, z takich „znalezionych” utworów zainspirował mnie po części do wykonania właśnie tych zawieszek.


To teraz taka mała zagadka dla Was:  Z kim, z jakim utworem muzycznym skojarzył mi się ten tytuł?
 
Uwaga! – będzie nagroda.
Wylosuję jedną osobę, która poda prawidłową odpowiedź i wykonam dla niej zawieszkę z kamieniem, który sobie wybierze, o ile będę go posiadała oczywiście, Myślę, że porozumiemy się w tej kwestii.

Tymczasem zawieszki wstawiam do sklepu na DaWanda: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya

Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz