czwartek, 7 stycznia 2016

Twardziel jestem

Witajcie Kochani

Trochę mi się dzisiejszy dzień pozmieniał i nie miałam wiele czasu do pracy, ale co nie co zrobiłam.
Wstawiłam zawieszki na Etsy: https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery

Miedziana zawieszka z agatem
sprzedany

Miedziana zawieszka z agatem

Miedziana zawieszka z lawą wulkaniczną

Miedziana zawieszka z koralem

To nie wszystko.
Jestem na bieżąco w: digart, pinterest, Flickr, imgED, zszywka, stylowi, flog, you tube, FB, twitter.
Zauważyłam „namacalnie” po raz pierwszy w mojej karierze biznesowej znaczne zainteresowanie pracami. Zapewne wynika to dwóch rzeczy: udostępniłam zdjęcia na bardzo wielu portalach to raz, biżuteria jest dosyć oryginalna, a przynajmniej jej część – tak myślę (naiwnie może, ale jednak).

Napisałam, że miałam niewiele czasu na pracę, ale to „niewiele” to i tak 6 godzin przy komputerze. Postępy są, ale nadal jestem daleko „w tyle”. To nic. Z czasem uporam się z tym wszystkim. Wyprowadzę to na prostą i później już będę pracować na bieżąco.
Nic nowego jednak nie robię. „Korci” mnie żeby coś podłubać, może poszyć, ale nie. Tak się psychicznie nastawiłam na te porządki w firmie, że twardo trzymam się punktów do realizacji. Twardziel jestem.

Tym oto akcentem, śpiąca już w dostatecznym stopniu, żegnam się dzisiaj i mocno pozdrawiam.

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz