środa, 3 lutego 2016

Wisiorek z zielonego kwarcu

Uwaga! uwaga!

Teraz nastąpi powolny wysyp kolaży najróżniejszych.

Dzisiaj było piękne słońce, więc musiałam je wykorzystać. Przyniosłam różne szmatki, fatałaszki i zrobiłam sesję zdjęciową.
Tak sobie pomyślałam i to nie pierwszy już raz, że może lepiej widać biżuterię, a już na pewno jej zastosowanie i połączenia kolorystyczne na ubranym manekinie. Dużo tych zdjęć zrobiłam, wiec wysyp ich będzie powolny, w miarę obróbki zdjęć.
Jesteście gotowi?

Pierwszy kolaż, a na nim w roli głównej delikatny wisiorek z fasetowanej łezki kwarcu zielonego. Do tego soczysta zieleń. Jak Wam się podoba te połączenie?

Zieleń równie dobrze wygląda z większością ciepłych, żywych kolorów, można więc eksperymentować do woli.
A oto i moja propozycja:


 Naszyjnik w dwóch wersjach, tzn. wykonany dwoma technikami: Tiffany i wirewrapping znajdziecie tutaj: https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery



Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz