poniedziałek, 29 lutego 2016

Zmiany, zmiany, idą zmiany

Przez ostatnie kilka tygodni „nic nie robienia” miałam dużo czasu na różne przemyślenia.

Ten post będzie trochę prywatny, ale z pozytywnym skutkiem dla Wszystkich, tak myślę.
Postanowiłam zmienić swoje życie! Nic drastycznego, nie, nie. Dramatu nie będzie, a tylko happy end.


Bardzo dużo pracuję, to wiecie. Uwielbiam to co robię i często się zapominam. Zapominam, że mam rodzinę, przyjaciół, że za oknem jest wiosna, że obok łóżka czeka miesiącami książka do przeczytania. Jednym słowem troszkę się zagubiłam w tym wszystkim. Przebyta choroba pokazała mi co jest w życiu najważniejsze i co należy pielęgnować, tak w sobie jak i obok siebie.

Na czym ma polegać owa zmiana?
Powrót do natury – tak w dużym skrócie określiłabym zmiany, które pragnę wprowadzić i Was do nich zachęcić. Co to znaczy? Dla mnie to oznacza życie zgodne z naturą, z kalendarzem za oknem, ze zdrowym trybem życia.


Zdrowy tryb życia, to zdrowe relacje, zdrowe odżywianie i ruch.
Relacje obok siebie mam bardzo dobre, wspaniałą rodzinę. Dużo gorzej z przyjaciółmi i znajomymi. Zajęta pracą, w pogoni za kolejnym pomysłem, projektem zapominałam o nich. Teraz brakuje mi ich obecności. Najwyższa pora to naprawić.
Człowiek to istota stadna i potrzebuje tego „stada” do prawidłowego rozwoju. Dlatego należy o te relacje zadbać, a jeśli są, to je pielęgnować.

Kolejna sprawa, to zdrowe odżywianie. Trochę czasu na to poświęcę, na zmianę nawyków z dobrym skutkiem dla siebie i rodziny.
Na koniec ruch. Na początek codzienny 30 minutowy spacer – dla zdrowotności i lepszego samopoczucia.

Od jutra spodziewajcie się oprócz postów typowo biżuteryjnych także wielu ciekawostek z zakresu prawidłowej diety, ziołolecznictwa, kosmetyków, propozycji ćwiczeń.


Żadna biżuteria nie poprawi naszego nastroju, jeśli go nie będziemy mieć w sobie. Nic tak nas nie uszczęśliwi jak pogoda ducha, ciepło, szczęście i radość. Biżuteria jest dopełnieniem, a nie zamiennikiem. Nie można nią zapełnić luk, które się tworzą, ale można dzięki niej czuć się pewniej, bardziej kobieco i seksy. Tak mi się wydaje.

W tym roku obchodzę okrągłe urodziny, kończy się pewien etap i zaczyna nowy. Chciałabym wejść w ten etap w dobrej kondycji, zdrowa i szczęśliwa. Wiele zależy tylko ode mnie.

Tymczasem pozdrawiam :)
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz