sobota, 23 kwietnia 2016

Czerwone maki - mini kolekcja

Koniec szycia!
Prezentowaną mini kolekcją kończę na tę chwilę prace z kwiatami. To był bardzo miły i kolorowy okres mojej pracy. 
W najbliższych dniach spodziewajcie się wisiorków z minerałami. Zapewniam Was, że będzie w czym wybierać, a okazy są cudowne. 


Mini kolekcja czerwonych maków (niech tak będzie) wykonana została z tkaniny syntetycznej, sztywnej na tyle, że uformowane kwiaty nie tracą swojej formy. Wykonałam dwie opaski z trzema kwiatami, trzy broszki, bransoletkę, dwie spinki do włosów i dwa pierścionki. Na lato do lnianych stylizacji jak znalazł. Kolekcja dzisiaj wieczorem pojawi się na Allegro, o czym Was poinformuję.





 
 
 


A to mój pierścioneczek na lato. To o nim wczoraj pisałam

Mam nadzieję, że nie zmęczyły Was zdjęcia.
Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz