niedziela, 10 kwietnia 2016

Kwiaty do rękodzieła, scrapbooking

W oczekiwaniu na przyjazd kamieni zrobiłam takie oto nowe kwiaty:
Osiem kwiatów w kolorach od białego, kremowego, złotego do różu – jak widać na zdjęciu. Kwiatki są szyte, mają opalane płatki. W środku kwiatka trzy małe perełki. Kwiatki nieznacznie różnią się od siebie, co jest właściwe dla prac ręcznych.

Delikatne, romantyczne, bardzo dziewczęce. 
Kwiatki o wymiarach od 9 (9,5) do 10 (10,5) cm. 
Kwiatki na zdjęciu nie mają jeszcze swojego przeznaczenia – celowo nie doszyłam zapięć. Wszystko po to, abyście mogli sobie wybrać: broszka czy spinka do włosów, a może kwiatek do scrapbookingu. Przyszyję, przykleję wg życzenia.



W poprzednim poście napisałam, że miałam zamówienie na kwiaty z materiału z przeznaczeniem do prac w technice scrapbooking. Pomyślałam sobie, że dlaczego nie. Mogę wykonywać różne kwiaty, różnej wielkości, w różnych kolorach, z różnym przeznaczeniem.  
Na co dzień wykonuję biżuterię (głównie wisiorki) w technice Tiffany, ale czasami mam tzw. przerwy produkcyjne i wtedy z wielką radością zajmę się kwiatami.
Po woli, sukcesywnie, w miarę powstawania wzbogacę zatem ofertę pracowni o nowy produkt: kwiaty do scrapbookingu. Kwiaty zamierzam wstawiać na Allegro. Zobaczy co z tego pomysłu wyjdzie.
Czy są wśród Was scrapowiczki? Może podpowiecie mi jakie kwiaty zrobić? Jakie kolory? Jakie średnice?
Napiszcie proszę, czy taki produkt jest Wam potrzebny. Bardzo proszę.
Tymczasem pozdrawiam
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz