niedziela, 10 kwietnia 2016

Zaległości, jarmark i nowe znajomości

Miło witam wszystkich zaglądających do mnie.

Nie było mnie na blogu półtora miesiąca – to w moim przypadku raczej nie jest normalne.
Wiele wydarzyło się przez ten okres. Postaram się w kilku krótkich postach zrelacjonować ten czas, tak aby dojść do tego co dzieje się w Pracowni obecnie.
To zaczynamy.
W dniach 12 -13 marzec, jak co roku uczestniczyłam w Jarmarku Tradycji Wielkanocnych w Siedlcach.
Z tego miejsca pozdrawiam Wszystkich moich znajomych, klientów, którzy mnie na tych targach odwiedzili. Było mi bardzo miło. Bez Was te targi nie miałyby takiego uroku.

A oto krótka foto relacja z tego pobytu:





Na jarmarku nawiązałam nowe znajomości biznesowe, które mam nadzieję rozwiną się, tym samym wpłyną na rozwój firmy.
W tym roku postanowiłam wyjść z tej mojej jaskini (pracownia) i pokazywać się ze swoimi pracami na zewnątrz. Mam zamiar cały sezon uczestniczyć w różnych jarmarkach, kiermaszach i innych tego typu imprezach organizowanych w kraju.
Gdzie byłam tydzień później? – o tym dowiecie się z kolejnego postu.
Pozdrawiam
Beata

PS.
Wiele prac pokazanych na zdjęciach znajdziecie jeszcze na DaWanda:http://pl.dawanda.com/shop/Acoya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz