piątek, 22 kwietnia 2016

Żółta opaska i kaczeńce

Romantyczne, nostalgiczne kwiaty mam już za sobą.
Pora na żywsze kolory.
To zaczynamy od żółtego.
Prezentuję żółtą opaskę, która kojarzy mi się niezmiennie z kwiatami o nazwie kaczeńce. 
Piękna soczysta żółć, taka dojrzała, prawdziwa.
W kompozycji jest jeszcze trochę białego i złocistego koloru. 
Piękna jest, jak wiosna. 


A oto i opaska:








Na zdjęciach z ostatniej sesji często moja „modelka” jest jakby schowana za zasłoną. Ukrywa się trochę, a może trochę wstydzi, krępuje. Sama nie wiem.
Wiem, że trudno było mi zrobić dobre zdjęcia. Słońce raz za mocne, raz go nie ma. Jak już słońce było, to wiał duży wiatr i zawiewał mi zasłonką, którą zrobiłam w tle, stąd takie ujęcia.
W kolejnym poście kolejna opaska, zupełnie inna.

Zapraszam
Beata

PS.
Opaska jest już dostępna na Allegro: http://allegro.pl/opaska-do-wlosow-slub-sesja-zolte-kwiaty-i6164706514.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz