poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kwiaty, kwiaty

Skończyłam, zrobiłam zdjęcia i opisy kolejnych szklanych wisiorków.
Wstawiałam do sklepu: http://acoyajewellery.pl/

Wśród nich są:
Modliszka

Dmuchawiec

Trawa polna

Niezapominajka

Złotokap

Niebieskie kwiaty

Drzewo pełne nasion

Szczawik czyli kwiat szczęścia i miłości

Żółto - brązowa kompozycja

Nostalgiczne kwiaty
Chciałam się z Wami podzielić pewną informacją. To że mam swój własny sklepik, to już wiecie. Nie wiecie, że kreuję go sama w najnowszym kreatorze szablonów sklepów Shoplo.
Wiem co chcę osiągnąć i jak ma ten sklep finalnie wyglądać. Po woli coś zmieniam i udoskonalam. Dlatego też możecie się spotkać z różnymi wersjami sklepu i pojawiającymi się zakładkami, kolekcjami itp. Wszystko w swojej pracowni (firmie) wykonuje sama, stąd niestety  prace posuwają się niezwykle wolno, ale jednak do przodu.
Mam już pierwszą stronę, z kolekcją szklanych wisiorków. Jeszcze jest wiele do zrobienia, ale ufam, że uda mi się zrealizować wszystkie zaplanowane pomysły. 
Pozdrawiam ślicznie
Beata

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kwiatów i ciekawych roślin jest tyle, że trudno się zdecydować, co umieścić w wisiorze. Będą kolejne. Suszę wszystko co napotykam na swojej drodze, a do tego się nadaje. Z ogródka, niedalekich łąk. Koleżanka suszy dla mnie różne okazy na wsi. Tak sobie pomyślałam, że największa przyjemność noszenia takiego wisiorka jest zimą. Wszędzie dookoła biało, szaro i bez słońca, a tu taki klejnocik. Pozdrawiam 

      Usuń