poniedziałek, 20 czerwca 2016

Zaczynamy nowy tydzień

Zaczynamy nowy tydzień i zapewniam Was, że będzie wiele nowości.
Po weekendowym relaksie, pełna sił i energii zaczynam wstawianie kolejnych produktów do sklepu: www.acoyajewellery.pl . Chciałabym każdego dnia łączyć tematycznie biżuterię i w ten sposób proponować Wam małe kolekcje – nie zawsze komplety.
Dzisiaj będzie to róż, bordo i amarant.
Proponuję trzy fantastyczne opaski do włosów, w których kolory same wyrywają się do słońca. Opaski wykonałam z cudownych tkanin, nowo nabytych ostatnio. Jestem nimi zauroczona.





Poza opaskami dzisiaj proponuję dwa wisiorki z ciemno różowych agatów smoczych w oryginalnych oprawach – ponadczasowa ozdoba.



Z kolei, dla Pań lubiących małe co nieco w stylu Boho mam bordowo – zielone kolczyki.



Na tę chwilę wisiorków w sklepie jest już dziewięć. Nie jest to ilość powalająca, ale spokojnie – pracuję nad szeroką ofertą w różnych kolorach i stylach.
Zaglądajcie tu do mnie codziennie, codziennie nowe pomysły, nowe realizacje.

Jak opracuję zdjęcia z minionego weekendu, to pokażę Wam jak cudownie spędziłam ten czas.
Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz