sobota, 27 lipca 2013

Nowa kolekcja letnich naszyjników

Witam serdecznie
Upał, a raczej skwar za oknem, a ja w  swojej chłodnej pracowni sobie siedzę i dłubię.
Cały czas pracuję, a mam tak wielką ochotę i werwę do pracy, że aż sama sobie się dziwię. Może to dlatego, że dawno nie miałam tyle wolnego czasu na twórczość własną. Cieszę się ogromnie z mojej pracy.
Porządki w domu wykonuję biegiem (w wielu pracach wyręcza mnie syn), gotuję tyle i tak, aby zaspokoić głód, a reszta czasu to praca.
Przygotowuję się do Jarmarku Dominikańskiego, w ktorym będę brała udział 02.08.2013,
stoisko nr 20 na ulicy Grobla II

Stoisko jest pod patronatem Creative Poland



                                                      Wszystkich serdecznie zapraszam

Oto naszyjniki:



sprzedany

sprzedany

sprzedany

sprzedany


sprzedany

sprzedany




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz