poniedziałek, 19 maja 2014

Acoya na Jarmarku Tumskim 23-25 maja 2014

Kochani

Nigdy nie wiemy do końca co przyniesie nam dzień.
Wierzę głęboko w to, że wszystko co nam się przydarza, każda rzecz, każde spotkanie jest "po coś".
Los tak nas kieruje, tak nam wyznacza czas i drogę, żeby mogło dojść do sytuacji o których nawet nie mieliśmy pojęcia.
Osobiście cieszę się, że spotkałam na swojej drodze tylu wspaniałych ludzi, dzięki którym jestem kim jestem. To jest wspaniałe.
Tak było i tym razem, czego skutek jest taki, że będę w najbliższy weekend na Targach Tumskich w Płocku.
Nigdy nie byłam w Płocku, nawet nie planowałam w myślach uczestnictwa w tych, czy innych targach.
Ja, a tym samym Pracownia kieruję swoje działania w kierunku sprzedaży on - line. To mi odpowiada najbardziej. Ma to oczywiście swoje zalety i wady, ale cóż ich nie ma.

Kochani, zapraszam więc do Płocka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz