poniedziałek, 19 maja 2014

Karen Souza - Break My Heart (+playlista) i AdWords w Acoya

Witam Was Kochani w nowym tygodniu :)

Piękna pogoda za oknem sprzyja dobremu nastrojowi, a więc i pracy.
Wspaniałego tygodnia Wam i sobie życzę :)

Troszkę mnie było mniej w ostatni weekend, ale to nie oznacza, że miałam wolne. Otóż nie. Pracowałam nad kampanią w Google AdWords. To jest bardzo ciekawe zajęcie, troszkę skomplikowane na początku, ale z czasem może być nawet fascynujące. Wciągnęło mnie.

Aby cała praca była przyjemna została opatrzona tłem muzycznym (Rewelacja !!!):

         


Za chwilę przejdę do wstawiania nowych bransoletek z kolekcji: "Od grafitu do różu" do mojego sklepiku: http://Acoya.dawanda.com
Zostańcie ze mną. Oglądajcie. Komentujcie.
Będzie mi bardzo miło.
Acoya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz