sobota, 31 maja 2014

Opowiem Wam historię ... Let me tell you a story ...

Kochani
Witam gorąco. Słońce za oknem zwiastuje piękny i ciepły dzień - oby.
Mam dla Was niespodziankę.
W związku z tym, że po woli uruchamiam i wstawiam produkty do Etsy i MyMisi, chciałabym abyście lepiej poznali moją Pracownię. Zobaczyli moje archiwalne prace i mój rozwój.
Dlatego też otworzyłam stronę na Facebooku: https://www.facebook.com/acoyajewellery, na której to stronie opisuję i pokazuję powstanie i rozwój Pracowni.
Na tę chwilę, zakończyłam 2012 rok, ale niezwłocznie przejdę dalej. Zobaczycie na niej czym się zajmowałam i zajmuję, w jakim kierunku podążam, jakie mam plany i jak udaje mi się je zrealizować..
Zapraszam Was serdecznie :)
Acoya

Beloved
Hello hot. Sun through the window heralds a beautiful and warm day - would.
I have a surprise for you.
In view of the fact that the will run and intercede products to Etsy and MyMisi, I would like you to better know my Workshop. They saw my archival work and my development.
That is why I opened my Facebook page: https://www.facebook.com/acoyajewellery, which is a page describing and showing the rise and development of the Studio.
At this moment, I finished 2012, but immediately go any further. You'll see it on what they took care and do, in what direction I follow what my plans and how I manage to achieve them ..
Cordially invite you :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz