niedziela, 1 czerwca 2014

Marketing, Socjal Media, Personal Branding

Kochani

Zgubiłam się. Każdy weekend wytrąca mnie z zawodowej "rownowagi", jeśli to w ogóle można nazwać równowagą. Zatrzymuję się w niedzielę wieczorem, wypoczęta, zrelasowana, spokojna, cicha i nie wiem co dalej. Zupełnie zatracam poczucie rzeczywistości. Myślę jednak, że poniedziałek dosyć szybko mi o niej przypomni.
A Wy jak spędziliście weekend? Wypoczęci?
Miałam trochę czasu na rozmyślania, analizy i takie tam jeszcze inne myśli, które przyszły mi do głowy. Troszkę poczytałam, głównie zawodowe tematy: marka, marketing, social media. Okazało się, że niemalże wszystko mam do poprawki. To tak jest jak człowiek wykonuje wszystko sam, bez wystarczającej chcociażby wiedzy teoretycznej.
Jeśli chcecie troszkę materiałów z tej branży, to zapraszam do siebie na Twitter:  https://twitter.com/BeataPaprocka.   Tam na bieżąco ciekawe artykuły publikuje Socjal Media Today, można zajrzeż również na Pinterest: http://pl.pinterest.com/acoyaa/ (na dole) znajduje się tablica:

Marketing, Socjal Media, Personal Branding


Na Facebooku, na stronie: www.facebook.com/AAAacoya udostępniam interesujące artykuły, które publikuje  niezastapiony Paweł Tkaczyk oraz "Marka z klasą". 
Wejdźcie Kochani, zobaczcie może coś Was zainteresuje. Jeszcze więcej linków będzie w najbliższych dniach.

Dzisiaj czytałam, co w dosłownym tłumaczeniu mojego angielskiego oznacza: tłumaczyłam i czytałam: "Building your brand on the Big 6 Networks" Social strategy blueprints.
Jak tylko znajdę źródło na poczcie to Wam podam. Wspaniały artykuł. Wspaniały !!!

Jak widzicie, oprócz wykonywania biżuterii, prowadzenia 2 sklepów (cały czas w rozbudowie):  http://pl.dawanda.com/shop/Acoya 
i:

trzeba jeszcze coś fachowego poczytać. Dla mnie to akurat sama przyjemność. Zawsze lubiłam uczyć się nowych rzeczy.  Cały czas czegoś się uczę, to bardzo ekscytujące.

Aby to wszystko "ogarnąć" trzeba nauczyć się pewnej dyscypliny. To jest moja "pięta Achillesa", ale robię postepy. Coraz częściej sprawy są przemyślane i ułożone, ale to jeszcze nie to. Nie wiem zresztą, czy z moim charakterem uda się zbliżyć do ideału. Bo jak tu pogodzić rozsądne, zaplanowane dni z nagłą potrzebą wykonania czegoś pieknego, co o tej godzinie, czy też dniu nie było planowane?
Jak to "ogarnąć" podpowiada Monika Loryńska w artykule pt.: "Jak zautomatyzować pracę i mieć więcej wolnego czasu?", również u mnie na FB (od Pawła Tkaczyka).
Jest w sieci bardzo dużo interesujacych artykułów, niemalże instrukcji, trzeba tylko poszukać. Nie martwcie sie tym, ja znajdę i Wam "podeślę".

Tymczasem pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz