sobota, 28 czerwca 2014

Jewelery for you - dołącz do grupy / join the group

Kochani

Od jakiegoś już czasu mam konto na Flickr, ale dzisiaj założyłam nową grupę: Jewelry for you:  https://www.flickr.com/groups/acoyajewellery/
W grupie publikuję swoje prace, ale nie po to ją stworzyłam (mam swoje konto i to może mi wystarczyć). 
Chciałabym Was zachęcić do wstawiania tam zdjęć swoich prac z zakresu szeroko pojętej biżuterii.  Grupa dla całego świata.
 Publikujcie swoje zdjęcia. Chwalcie się swoimi umiejetnościami. Pokażcie co robicie, jaką biżuterię tworzycie, jakiego rodzaju, jakimi technikami. To będzie część naszej fascynującej przygody w świecie biżuterii, w świecie mody, w naszym kobiecym świecie. 
Gorąco zachęcam i zapraszam :)


My dear 

For some time now I have an account on Flickr, but today I wore a new group: Jewelry for you: https://www.flickr.com/groups/acoyajewellery/ 
The group published its work, but not for her I made (I have my account and it may be enough for me). 
I would like to encourage you to insert images of their work there with the wider range of jewelry. Group for the whole world. 
  Publikujcie your photos. Praise your skills. Show me what you're doing, what jewelry you create, what kind, what techniques. It will be part of our exciting adventures in the world of jewelry, in fashion, in our women's world. 
I strongly encourage and welcome :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz